transport_12
transport logistiek Sterckwijck veiligheid arbo

Klantgericht handelen voor chauffeurs (N46(1))

Steeds nadrukkelijker komt het kwaliteitsaspect van de dienstverlening in de dagelijkse praktijk van chauffeurs naar voren. De vrachtwagenchauffeur is het visitekaartje van het bedrijf. Als de laatste beslissende schakel in het contact tussen leverancier en klant niet honderd procent in orde is, komt de relatie met de klant in gevaar.

Het is niet zo, dat de chauffeur op dit moment niet goed werkt, integendeel.

Waar het om gaat is de kantjes even bij te slijpen. De puntjes op de i zetten! Daarvoor dient deze training Klantgericht Handelen voor chauffeurs. Met het oog op de toekomst, een gezonde toekomst in uw bedrijf voor u en uw collega’s

Inhoud van de cursus

Deze interactieve training is bedoeld om uw medewerkers meer inzicht te geven in het eigen functioneren bij de klant, met daarbij de gevolgen van het niet optimaal functioneren. De training zal de volgende onderwerpen omvatten: Communicatie, Gedrag en de Klant

De onderwerpen worden toegelicht met praktijkvoorbeelden, vervolgens ter discussie gesteld bij de kandidaten, waardoor de beleving en betrokkenheid maximaal wordt.

Soort examen
Geen. Ter afsluiting ontvangt de cursist ná afloop van de training een hand out waar nuttige tips in zijn opgenomen alsmede een bewijs van deelname.

Vooropleiding en/of toelatingseisen

Geen, maar werkervaring in de branche is een pré.

Duur

2 dagdelen

Waarde nascholing

7 uur

Cursusplaats

Diverse plaatsen in Nederland of in-company op uw bedrijf.

Lesdata

Klik hier voor het overzicht.

Kosten open inschrijving

Op aanvraag.

Kosten in-company

Informeer naar de mogelijkheden.

Benodigdheden voor inschrijving en examenaanvraag

  • Volledig ingevuld inschrijfformulier
  • Kopie rijbewijs of paspoort

Vragen of opmerkingen

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact met ons op.

Mail naar info@sterckwijckbv.nl of bel 0485 362 404.

 

terug

Info